Strategia marki | TK Solutions

Jeśli zależy Ci na skutecznym dotarciu ze swoim produktem do jak największej liczby klientów, strategia marki jest sprawą ogromnej wagi. Dzięki dobremu jej opracowaniu, świadomość i rozpoznawalność Twojej marki zwiększy się. To zaś pozytywnie wpłynie na zaufanie klientów. Nasz wykwalifikowany zespół zapewni Twojej firmie profesjonalizm i indywidualne podejście do specyfiki prowadzonego przez Ciebie biznesu.

Projektowanie strategii marki nie jest kwestią personalnych decyzji, lecz takich, które wynikają z czegoś konkretnego – podłoża strategicznego. Prawidłowa strategia powinna składa się z trzech fundamentalnych elementów:

Diagnoza sytuacji

Ten etap skupia się na zgromadzeniu i syntezie informacji pozyskanych na drodze wywiadów i warsztatów z klientem, badania runku, user researchu czy analizy konkurencji.

Główne wytyczne

Etap ten skupia się na obieraniu podejścia i kierunku zwalczania przeszkód i problemów zidentyfikowanych w pierwszym etapie. To moment powstawania idee kreatywne oraz kierunki wizualne.

Zestaw skorelowanych działań

Ten etap stanowi realizację głównych wytycznych. To moment podejmowania taktycznych decyzji dotyczących treści i formy projektowania strategii marki.

Chcesz wiedzieć więcej?